پلی متال معدن طلای 80 میلیون دلاری در شرق دور روسیه را متحول می‌کند.

طبق گزارش رویترز در دوازدهم نوامبر سال ۲۰۱۸، شرکت پلی متال؛ تولید کننده طلا و نقره روسی، ساخت و ساز یک معدن طلا در شرق سیبری را با هدف سودآوری در سال ۲۰۲۰، آغاز نمود.
این شرکت چند ماه پس از راه‌اندازی معدن کیزیل در قزاقستان، پروژه جدید خود را با هزینه‌های سرمایه پیش تولید در حدود ۲۳۴ میلیون دلار، آغاز کرد.
طی گزارشات حاکی از پروژه ۸۰ میلیون دلاری طلای کوتین در روسیه، این کشور قصد دارد تا تولیدات خود در زمینه این نوع از فلزات گرانبها را ادامه دهد و طبق این گزارش، انتظار می‌رود که کاهش حجم استخراج معدن آلبازینو در نزدیکی این شرکت، جبران شود.
طی این گزارشات، پیش استخراج معدن طلای کوتین در شرق دور روسیه واقع در منطقه خاباروفسک در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و نخستین استخراج آن در سال ۲۰۲۲، انجام خواهد شد.
طی تصمیمات شرکت پلی متال در خصوص افزایش میزان تولیدات معدن طلای کوتین، معدن آلبازینو نیز به عضو جدایی ناپذیر بزگترین پروژه Amursk Pox Hub برای مدت طولانی، تبدیل می‌شود.

معدن طلای کیتون متعلق به کجا است؟

پس از انجام ارزیابی‌های کامل، هیئت مدیره شرکت پلی متال به این نتیجه رسیدند که معدن طلای کیتون به دارایی‌های این شرکت تعلق دارد. عوامل و دست اندرکاران این شرکت در واقع، به هدف ایجاد یک مسیر سریع و کم هزینه برای آزاد کردن جریانات مالی و ایجاد پتانسیلی برای افزایش تولیدات معدن آلبازینو در طولانی مدت، این تصمیم را اخذ نمودند.
شرکت پلی متال در زمانی که طلا به قیمت ۱۴۰۰ دلار در هر اونس فروخته می‌شد، در حدود سال ۲۰۱۱ معدن طلای کیتون را به قیمت ۶۶ میلیون دلار در سهام خریداری کرد.
این شرکت که بخشی از آن متعلق به تاجری به نام اکساندر نسیس است، در حدود ۵۵ میلیون دلار برای اکتشاف و زیرساخت‌های سایت پلی متال، هزینه کرده است.
در حال حاضر تولید تخمینی کیتون نیز به قیمت ۵۹۰ دلار در هر اونس، تخمین خورده است.از جمله ذخایر معدنی این معدن طلا نیز می‌توان به تولید ۸.۴ میلیون تن سنگ معدنی اکسیدی با عیار متوسط ۳ گرم در تن و همچنین۶.۶ میلیون تن اکسید و سنگ نسوز برای استخراج روباز زیر زمینی با عیار متوسط ۳.۷ گرم، اشاره نمود.

درباره نویسنده

یک دیدگاه بگذارید

GDPR