لوازم یدکی لودر کوماتسو

کوماتسو از آن برندهای مشهوری است که تنها ذکر نامش برای اعتبار ماشین آلات صنعتی کافیست. فرقی ندارد کجای دنیا زندگی کنید، استفاده از ماشین آلات صنعتی این برند ژاپنی در هر نقطه از این کره خاکی محبوب و پرطرفدار است. با توجه به فعالیت سنگین لودر های کوماتسو و نیاز به تعویض قطعات مصرفی در این ماشین، لوازم یدکی آنها اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. در صورتی که دوست دارید در مورد لوازم یدکی لودر کوماتسو اطلاعات جالبی به‌دست آورید، ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید!

مزایای استفاده از لودر کوماتسو

سیاست برند کوماتسو در طراحی محصولات خود این بوده است که در کنار حفظ کیفیت، بالاترین بهره وری را به کاربر انتقال دهد. به همین دلیل شما با لودر هایی طرف هستید که هم بالاترین سطح قدرت را به شما ارائه می‌کنند و می‌توانید بارهای سنگین را به‌وسیله آنها به‌سادگی جا به‌جا کنید و هم اینکه بهره وری آنها به‌شدت بالاست و با عبور از مسیرهای بسیار باریک شما را شگفت زده خواهند کرد. این لودرها می‌توانند با بیشترین سرعت ممکن بار شما را در مسیرهای مختلف جا به‌جا کنند.

از دیگر مزایای استفاده از لودر کوماتسو، ایمنی بسیار عالی این ماشین است. زمانی که پشت کابین راننده این لودر می‌نشینید، امنیت، راحتی و کیفیت را به وضوح احساس می‌کنید. راننده می‌تواند به‌وسیله دوربین‌هایی که در عقب لودر کوماتسو تعبیه شده است دید بسیار کاملی به اطراف خود داشته‌باشد. چراغ‌های فوق العاده این لودر هم برای کار در شب شما را شگفت زده خواهد کرد. همچنین مصرف بسیار پایین سوخت این وسیله پر کاربرد، بسیاری از هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد.

معرفی مدلهای لودر کوماتسو

برای خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو باید پیش از هرچیز مدل‌های این ماشین را به‌خوبی بشناسید و با آنها آشنا شوید. در ادامه ما مشهورترین مدل های لودر کوماتسو را معرفی خواهیم کرد.

لودر WA250PZ-6 برند کوماتسو

این لودر کوماتسو تا 12 تن وزن را توسط سطل 2.5 متر مربعی خود حمل می‌کند. مخزن سوخت این لودر 177 لیتر گنجایش دارد. موتور این ماشین قدرتمند هم 138 اسب‌بخار نیرو تولید میکند.

لودر WA150-5 برند کوماتسو

این نوع از لودر کوماتسو شهرت زیادی دارد. فرقی ندارد که آن را برای استفاده در کدام صنایع نیاز دارید، به هرحال WA150 کار شما را به‌خوبی راه می‌اندازد. این ماشین محبوب با 96 اسب‌بخار، 7.5 تن مصالح را درون سطل 1.7 متر مربعی خود حمل می‌کند.

لودر WA400 برند کوماتسو

این لودر فوق العاده 18 تن مصالح را توسط سطل 3.5 متر مربعی خود جا به‌جا می‌کند. WA400 217 اسب‌بخار قدرت دارد و می‌توانید مخزن سوخت آن را به‌اندازه 320 لیتر پر کنید.

تهیه لوازم یدکی لودر کوماتسو

خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو

کوماتسو از آن برندهایی است که قطعات اصل آن به‌سختی در ایران پیدا می‌شود. به همین علت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو از منابع معتبر اهمیت زیادی دارد. به‌دلیل کارکرد سنگین لودر، لوازم یدکی این ماشین مصرف زیادی دارند. در صورتی که از لوازم یدکی اصلی این برند استفاده نکنید، دیگر قطعات ماشین به‌خوبی کار نکرده و مجبور به پرداخت هزینه‌های بسیار بیشتری خواهید شد. در واقع لوازم یدکی غیر اصل این ماشین عمر بسیار کوتاهی دارند و در مجموع هزینه زیادی را روی دست مصرف کننده می‌گذارند.

جمعبندی

لودر کوماتسو از آن دسته ماشین آلات صنعتی است که همه‌جا طرفدار دارد. اگر تمایل دارید که برای لودر کوماتسو خود لوازم یدکی تهیه کنید، باید به اصالت کالا توجه کافی داشته‌باشید. استفاده از لوازم یدکی لودر کوماتسو به‌صورت غیر اصل باعث می‌شود که قطعات این ماشین بسیار زودتر فرسوده شوند و هزینه زیادی را ایجاد می‌کند. در صورتی که تمایل دارید لوازم یدکی لودر کوماتسو خود را با ضمانت اصالت کالا دریافت کنید، کافیست که با ما در تماس باشید. ما مفتخریم که لوازم یدکی لودر کوماتسو را با ضمانت اصالت و همچنین مناسب‌ترین قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار دهیم.

درباره نویسنده

یک دیدگاه بگذارید

GDPR