بهترین شرکت واردات ماشین آلات دست دوم (+ نکات مهم)

ایران یکی از بزرگ‌ترین وارد کنندگان ماشین آلات دست دوم در جهان است. در سال‌های اخیر واردات این ابزارهای ضروری بیشتر از قبل شده‌است. واردکردن ماشین آلات دست دوم می‌تواند سود خوبی را برای تجار به‌همراه داشته‌باشد. بنابراین اگر به‌دنبال یک سرمایه‌گذاری پرسود هستید، می‌توانید واردات ماشین آلات دست دوم را در لیست خود قرار دهید. در صورتی که دوست دارید در مورد بهترین شرکت واردات ماشین آلات دست دوم اطلاعات جالبی به‌دست آورید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

واردات ماشین آلات دست دوم

چرا واردات ماشین آلات دست دوم؟

متاسفانه کشور ما تولیدکننده ماشین آلات صنعتی نیست. همچنین نیاز کشور و صنایع مختلف به ماشین آلات، انکار نشدنی است. برای تمامی پروژه‌های عمرانی، صنعتی، معادن و… به این ماشین آلات در انواع مختلف نیاز است. به همین دلیل ما مجبور به واردات این ابزارهای ضروری هستیم. با توجه به اینکه قیمت خرید نو این وسیله ها بسیار بالاست و نرخ تبدیل ریال به سایر ارزهای دنیا به‌شدت سقوط کرده است، افراد کمی قادر هستند که با پرداخت هزینه بسیار هنگفتی این ماشین آلات را به‌صورت نو خریداری کنند. به همین دلیل طبق کمیسیونی که مجلس در سال‌های اخیر تصویب کرد، افراد می‌توانند اقدام به واردکردن ماشین آلات به‌صورت دست دوم کنند.

شرایط واردات ماشین آلات دست دوم

واردات ماشین آلات دست دوم هم قوانین مخصوص به خود را دارد. در صورتی که قصد دارید به این فعالیت اقدام کنید باید در ابتدا از جدیدترین قوانین گمرک کشور در این زمینه مطلع شوید. مجلس شورای اسلامی که در کمیسیونی واردات این ماشین‌آلات را به تصویب رسانده، لیستی طولانی از ماشین آلاتی که کشور به آنها نیاز دارد و تقاضا برای آنها به‌اندازه کافی زیاد است را ارائه کرده است.

از مهمترین شرایط واردات ماشین آلات دست دوم به کشور این است که تقاضا برای ماشین وارداتی مدنظر شما بیشتر از تولید داخل باشد یا اینکه این ماشین به هیچ طریقی در داخل کشور تولید نشود. از دیگر شرایط مهم برای واردات ماشین‌های کار کرده این است که بیش از 5 سال از ساخت آنها نگذشته باشد. به همین دلیل نمی‌توانید ماشین آلاتی که سال‌ها مستهلک شده را به کشور وارد کنید. واردات ماشین آلات قدیمی و مستهلک باعث می‌شود که برای افراد زیادی که در نزدیکی آن مشغول به کار هستند خطر بزرگی ایجاد شود و ایمنی فضای کارهای صنعتی را پایین می‌آورد.

"بهترین

از کجا ماشین آلات دست دوم وارد کنیم؟

بهترین راه واردکردن ماشین آلات دست دوم این است که با کشورهای تولیدکننده همین ماشین آلات وارد مذاکره شویم. اما به‌صورت کلی بهترین کشور برای خرید ماشین آلات و واردات به ایران، کشور های چین، امارات و آلمان هستند. کشور چین که به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دنیا، بسیاری از برندهای مشهور تولید ماشین آلات صنعتی را در خود جای داده است. همچنین به‌دلیل جمعیت بالای این کشور، تعداد ماشین آلات دست دوم آنها به‌شدت زیاد است. به همین دلیل می‌توانید به‌راحتی با تاجران ماشین آلات دست دوم آشنا شوید.

کشور امارات هم از آن دسته مکان‌هایی است که به‌دلیل سطح رفاه بالا و درآمد زیاد مردم می‌تواند بهترین نقطه برای واردکردن ماشین آلات دست دوم باشد. در این کشور افراد در مدت کوتاهی ماشین آلات و سایر لوازم خود را تعویض می‌کنند و نگرانی بابت خرید دوباره آن ندارد. همچنین نزدیکی به ایران و کم بودن هزینه حمل و نقل باعث می‌شود که افراد زیادی به واردات ماشین آلات از دبی روی بیاورند. در صورتی که تمایل دارید تا با بهترین شرکت واردات ماشین آلات دست دوم آشنا شوید، می‌توانید با ما در تماس باشید. کارشناسان ما همیشه پاسخ‌گو شما در زمینه واردات ماشین آلات هستند.

 

 

 

 

درباره نویسنده

یک دیدگاه بگذارید

GDPR